Thursday 29 December 2011

Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi. Jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan...


manusia kadangk adang selalu takut pada risiko..pada kata kata negatif orang..kadang kadang kita tak dapat nak jadi diri kita hanya kerana kita takutkan orang lain..apabila kita buat sesuatu..selalu fikir orang lain akan ketawakan kita..pastu terus kita jadi down..tu sebenarnye sangat salah..


kalau takut dilambung OMBAK..jangan berumah di tepi pantai..


kita hidup sekali..peluang kadang kadang tak datang selalu..so apa salahnye..jadilah apa yg kita nak..

macam saya..kalau saya nak buat sesuatu..tak kisah  la orang nak ketawa ke..perli ke apa..asalkan apa yang saya buat tu tak terkeluar dari batasan syarak


Usah risau dengan ketawa mereka..ketawa mereka tak mampu memberi kejayaan kepada kita...




pernah orang sound saya dulu..kau bukannya terrer english..nanti time kau kerja susah kau..bla.bla.

tapi bagi saya..tak kisah la..yang penting saya tahu apa yang saya nak..and kita  takkan susah susah nak berusaha nak jadi terrer macam yang lain sebab kita buat bukan nak nampak perfect depan mata semua..

kita buat untuk memuaskan hati  kita sendiri..plus..tuhan tu maha kaya..


Mintalah apa saja darinya...dia mengetahui apa yang kita perlukan..

setiap orang ada takdir masing masing dan 
 jangan  biarkan takdir itu ditentukan oleh orang lain..simple as that..

No comments:

Post a Comment